钻石💎切割钻石💠

平时扒扒dc里的暧昧或色气镜头了。

功能性图片介绍:

这是一张看着巴里独自伤心的斯旺,极度适合当,那三首官推逆闪闪曲的氛围图!喜欢的同学欢迎点开图2看效果。

如果有亲看琥珀太太的但性转同人文《闪电侠是个骗子》,p3 p4有利于你脑补人设

下面是我认为最好听的一首,放上歌词

I Will Possess Your Heart
How I wish you could see the potential
我多么希望你能看到 
The potential of you and me
我俩在一起会有多好
It's like a book elegantly bound
就像一本书写作优美的小说
But in a language that you can't read just yet
只是你暂时还不懂它的语言
You gotta spend some time love
你应多花时间亲爱的
You gotta spend some time with me
多花时间与我相处 
And I know that you will find love
我知道你定会找到爱情的 
I will possess your heart
我将会虏获你的心 
You gotta spend some time love
你应多花时间亲爱的
You gotta spend some time with me
多花时间与我相处 
And I know that you'll find love
我知道你定会找到爱情的 
I will possess your heart
我将会虏获你的心
There are days when outside your window
有几次我经过你的窗边
I see my reflection as I slowly pass
看到自己的倒影在窗上缓缓走过
And I long for this mirrored perspective
我渴望这镜中景象成真
When we will be lovers  lovers at last
我们终将会是恋人

You gotta spend some time love
你应多花时间去爱
You gotta spend some time with me
多花时间与我相处
And I know that you'll find love
我知道你定会找到爱请的
I will possess your heart
我将会虏获你的心
You gotta spend some time love
你应多花时间 亲爱的
You gotta spend some time with me
多花时间与我相处
And I know that you'll find love
我知道你定会找到爱的
I will possess your heart
我将会虏获你的心
I will possess your heart
我将会虏获你的心
I will possess your heart
我将会虏获你的心
You reject my adces and desperate pleas
你拒绝了我的心意和绝望的请求
I won't let you  let me down so easily
我不会因为这一点挫折 就轻易失望
So easily
如此轻易
You gotta spend some time love
你应多花时间 亲爱的
You gotta spend some time with me
多花时间与我相处
And I know that you'll find love
我知道你定会找到爱的
I will possess your heart
我将会虏获你的心
You gotta spend some time love
你应多花时间  亲爱的
You gotta spend some time with me
多花时间与我相处
And I know that you'll find love
我知道你定会找到爱的
I will possess your heart
我将会虏获你的心
You gotta spend some time love
你应多花时间 亲爱的
You gotta spend some time with me
多花时间与我相处
And I know that you'll find love
我知道你定会找到爱的
I will possess your heart
我将会虏获你的心
I will possess your heart
我将会虏获你的心
I will possess your heart
我将会虏获你的心


评论 ( 15 )
热度 ( 65 )
  1. 共4人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© 钻石💎切割钻石💠 | Powered by LOFTER